Garanti

Hos iWater har vi 2 års garanti på alle vores produkter og 3 års garanti på alle vores Chanson ioniseringsmaskiner.

Chanson maskinens unikke kulfilter (Chanson PJ6000 og PJ8000) skal skiftes mindst 1 gang årligt og afkalkes efter foreskrifterne. 
Vi yder ikke garanti, hvis maskinen får tekniske problemer, som skyldes manglende afkalkning.

Forsendelse til vores danske servicecenter betales af kunden, mens Chanson Danmark betaler returforsendelsen.

Hvad er ikke omfattet af garantien:
Skader pga. misbrug/misvedligeholdelse af maskinen, fejlinstallation, brug af uoriginale filtre, brugsridser og -skader og stød.

Har du brug for service bedes du kontakte os på hej@iwater.dk.
Husk at oplyse navn og mobilnummer.

Kh
Mette-Marie Linding

3 tanker om “Garanti

  1. Dianna Schou siger:

    Hej jeg har købt en ioniser kande for et par mdr siden. Jeg er ikke sikker på at den virker korrekt. Der er en lille skuffe til overskydende vand men den bliver aldrig fyldt. Til gengæld kommer der vand ud fra bunden af kanden når jeg hælder fra den. Jeg forstår ikke hvorfor det vand kommer ud fra bunden af kanden og tænker om det er det vand der skulle op samles i den lille skuffe. Hvad vil i råde mig til at gøre? Mvh Dianna Schou

    • Mette-Marie Linding siger:

      Hej Dianna
      Du kan se det på, om den fortsat laver små bobler. Er den tilkalket kan den have svært ved at producere de vigtige hydrogen molekyler som er antioxidanterne i vandet.
      kh
      Mette-Marie Linding

  2. Maria Lund siger:

    Hej Mette Marie, længe længe siden – håber alt er godt.:-) vi snakkede sammen sidst jeg skiftede filter på maskinen, at det måske kunne være en god ide at få et servicetjek af maskinen, når filtret skulle skiftes igen – det er vidst ved at være tid nu.;-) er det muligt at bestille et servicetjek og i givet fald, hvad er prisen.? De bedste hilsner Maria

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.